Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi
Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.
MSGSÜ'de Ara
-
Olağanüstü üretim (icat) ve değişim yılları: 20. yüzyılın 11. yılı, 70 yılı içinde Amerikan sanatı önemli bir evrim geçirdiği söylenebilir. Başlangıçta Amerikan resmine egemen olan doğalcılık (naturalizm), 1900'lerde güçlü, ...
-
Okan, İrfan (Mimar Sinan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1990)
-
Aysan, Şükrü (Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü Serigrafi Atölyesi, 1989)
Grafik Endüstrisi'nin bir numaralı basılanı olan kağıt. "Grafik" ve Sanatsal Serigrafi'nin de birincil gerecidir. Serigraficinin kağıtla yakından ilgili olması gerekir. Biz
simdi burada. bu nedenle. kağıdın bir kaç genel ...
-
Bu katalog sanatçının 28 Nisan-16 Mayıs 1977 tarihleri arası İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Akademisi’nde açılan toplu sergisi için gerçekleştirilmiştir.
-
-
-
Aysan, Şükrü (Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü Serigrafi Atölyesi, 1987)
Basım’ın Tanımı:
Basım, düşünülmüş, tasarlanmış ya da gerçekleştirilmiş bir özgünün (resim, yazı, vb.) kalıp yoluyla çoğaltılmasıdır.
Bütün basım yöntemleri, biri katı, öbürü akışkan iki fiziksel sistemin basınçlı ...
-
Serigrafide, fotografik yolla çeşitli kalıp alma yöntemlerini incelemeden önce, çoğaltılmak istenen tasarımın kalıbının alınabilmesi için nasıl hazırlanması gerektiğini bilmemiz gerekir.
Her şeyden önce, uygulanacak yöntem ...
-
Serigrafik Ekranda Kullanılan Bezlerin Çeşitleri ve Nitelikleri
Serigrafide, başlangıçta ucuz ve pamuklu bir kumaş olan organdi (organze) kullanılmaktaydı. Daha sonra, değirmenlerde un elemek amacıyla kullanılan ipek ...
-
Ergen, Ayşegül (Mimar Sinan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1993)
Araştırma alanımızı oluşturan ifadenin tual
yüzeyinden, giderek, tualin kendisinde ve ile boyutlu
gerçek espasta biçimlenmesinin kaynagı sezancı
bakışın farklı yapılaşmasıdır. Cezanne ile ortaya
cıkan bu ayrımın, ...