Mimar Sinan Fine Arts University Institutional Repository
DSpace@MSGSÜ digitally stores academic resources such as books, articles, dissertations, bulletins, reports, research data published directly or indirectly by Mimar Sinan Fine Arts University in international standarts, helps track the academic performance of the university, provides long term preservation for resources and makes publications available to Open Access in accordance with their copyright to increase the effect of publications.Search MSGSÜ
Search
Now showing items 1-6 of 6
Being Creative for Teaching Creativity: Teachers’ and Instructors’ Self-Assessments Regarding Creativity
(2017)
Amaç ve Önem Öğrencilerin yaratıcılığını geliştirmenin, düşünebilen ve üretebilen bireyler yetiştirme hedefine ulaşmanın önemli bileşenlerinden biri olduğu göz önünde bulundurularak, bu çalışmada, öğrencilerin yaratıcılığını ...
İlkokul Öğrencilerine İç Tasarım Becerileri Kazandırmak: Öğrenmeye Değer Öğretim Tasarımı
(2019)
Bu araştırmanın amacı ilkokul 2., 3. ve 4. sınıfa devam eden öğrencilerin mekân, renk, ısıl ve aydınlatma konularında hazırlanan öğrenmeye değer öğretim tasarımının etkililiğini incelemektir. Geliştirilen öğretim tasarımının ...
Öğretmen Adaylarının Değerler ve Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri
(2012)
Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının değerlere ve değerler eğitimine ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır. Araştırmaya Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesinin beş farklı bölümünde okuyan üçüncü ve dördüncü sınıf ...
Okul yaşam kalitesine iliikin algı ile akademikmotivasyon düzeyi arasındaki ilişkinin incelenmesi (Menderes ilçesi örneği)
(2013)
Bu araştırmanın amacı akademik başarıyı etkileyen temel faktörlerden olan okul yaşam kalitesi ve öğrenci akademik motivasyon düzeyinin öğrenci görüşlerine göre yeterliğini ve ilişkisini ortaya koymaktır. Araştırmanın ...
Öğretmenlerin Mesleki Öğrenme Topluluğundaki Yapılandırmacı Ders Planı Hazırlama Deneyimleri: İlkokul Öğretmenleriyle Yapılmış Bir Örnek Olay Çalışması
(2017)
Çalışmanın amacı, öğretmenlerin mesleki öğrenme topluluğu uygulamalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi ve bu uygulamanın yapılandırmacı ders planı hazırlama becerisi ile yapılandırmacılık ve yapılandırmacı ders planı ...
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM İNANÇLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNE ETKİSİ
(2017)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının eğitim inançlarının, eleştirel düşünme eğilimlerine etkisini belirlemektir. Araştırmanın modeli tarama modelidir. Araştırmanın çalışma grubunu 2014-2015 eğitimöğretim yılında ...