Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi

Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.

MSGSÜ'de Ara
Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorŞentürk, Yıldırım
dc.contributor.authorDil, Kemal
dc.date.accessioned2022-06-20T20:43:51Z
dc.date.available2022-06-20T20:43:51Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=7d53ed97e31a8bd39c2aaed9bc38e429523b8cf8a69288db0421fe51c598fdf2ed1f9030a25421a7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14124/3647
dc.descriptionTez (Doktora) -- Mimar Sinan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010.en_US
dc.descriptionKaynakça var.en_US
dc.descriptionL-Eğitimen_US
dc.description.abstract[Abstract Not Available]en_US
dc.format.mediumIV, 233 y. ; 29 sm.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisher[y.y.]en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleBir ayrıştırma pratiği olarak orta öğretim : Mamak örneğien_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyoloji Anabilim Dalı Genel Sosyoloji ve Metodoloji Programıen_US
dc.institutionauthorDil, Kemalen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.demirbas0053737en_US
dc.identifier.yrd44C73CC9-9543-4D37-9511-A3ECD3CA5424en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster