Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi

Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.

MSGSÜ'de Ara
Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorCimemre, Nalan
dc.contributor.authorBütün, Hale
dc.date.accessioned2022-06-20T20:47:43Z
dc.date.available2022-06-20T20:47:43Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14124/4081
dc.identifier.urihttps://kutuphane.msgsu.edu.tr/yordam/?p=1&alan=kunyeDemirbasKN_str&q=0045083
dc.descriptionTez (Doktora) -- Mimar Sinan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2000.en_US
dc.description.abstract[Abstract Not Available]en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisher[y.y.]en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleHizmet sektöründe müşteri memnuniyetinin servqual yöntemi ile ölçülmesien_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Mimar Sinan Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İstatistik Anabilim Dalıen_US
dc.institutionauthorBütün, Haleen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.demirbas0045083en_US
dc.identifier.yrd84886D5D-4514-4F60-8449-46426E78AFB5en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster