Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi

Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.

MSGSÜ'de Ara
Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTunç Tüfekçi
dc.contributor.authorYıldızeli, Pelin
dc.date.accessioned2023-08-21T07:56:03Z
dc.date.available2023-08-21T07:56:03Z
dc.date.issued1990en_US
dc.date.submitted1990
dc.identifier.urihttps://kutuphane.msgsu.edu.tr/yordam/?p=1&alan=kunyeDemirbasKN_str&q=0044781
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14124/5325
dc.description.abstractThe results of an advertising campaign in closely related to it's errecriveness. üne or tne most impotent raciors wnicn increases the effectiveness of a campaign is to convey the message through images. Photography in advertising may be considered as a very powerful tool to contruct and convey the final image of the campaign's platform. This study covers the function of photography at conveying the message in advertising in Turkey and development of the advertising photography from past ot present.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.subjectFotoğrafçılık--Türkiyeen_US
dc.subjectReklam fotoğrafçılığıen_US
dc.titleTürkiye'de reklam fotoğrafçılığıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Güzel Sanatlar Enstitüsü, Sahne Dekoru ve Kostümü Anasanat Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster