Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi

Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.

MSGSÜ'de Ara
Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.editorŞekeroğlu, Sami
dc.contributor.otherTürk Film Arşivi
dc.date.accessioned2024-10-22T08:17:33Z
dc.date.available2024-10-22T08:17:33Z
dc.date.issued1968en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14124/6535
dc.description.abstractSamı Şekeroğlu: İnkarcılık Türk Sineması'nın bilinçli bir gelişme göstermesi ve kendi ülkemizin sorunlarına e9ilmesiyle başlamıştır. Sanatçıların kendi halkına dönme, sorunlara çözüm yolu arama çabaları, yabancı kültürden ayrılma, kendi köklerinin derinliklerine inmeyle olduğundan, ister istemez yüzeyde kalmış yabancı kültüre tutuklu olanları karşısında bulmuştur. Bu karşı gelmeler işi biraz geciktirmekteyse de sonunda elbette ki yerli olan başarılı olmaktadır. Halit Refiğ'in "HALK SİNEMASI" deyimi bile bir yıl önce büyük hücumlara yol açarken bugün herkes tarafından kabul edilmiş, konuşmalarda, yazılarda kullanılır hale gelmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherDevlet Güzel Sanatlar Akademisi Film Arşivien_US
dc.relation.ispartofUlusal Sinema - Türk Film Arşivi Yayınıen_US
dc.rights© Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesien_US
dc.titleUlusal Sinema 2, 1968en_US
dc.typejournalen_US
dc.departmentFakülteler, Güzel Sanatlar Fakültesi, Sinema ve Televizyonen_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster