Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi

Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.

MSGSÜ'de Ara
Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBilge, F Zeynep
dc.date.accessioned2025-01-09T19:59:45Z
dc.date.available2025-01-09T19:59:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1308-2922
dc.identifier.issn2147-6985
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/279439
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14124/7294
dc.description.abstractBu çalışma Jasper Fforde'nin The Eyre Affair (2001) adlı romanının okur tepkisi odaklı eleştiri kuramının kurmaca bir temsili olduğu iddiasını ortaya atmaktadır. Thursday Next roman dizisinin ilk romanı olan bu metin, okura gerçek ve kurmaca arasında sınır bulunmayan bir evren sunar. Okurun Jane Eyre'in dünyasına hem zihinsel hem fiziksel olarak girmesine olanak sağlayarak Fforde tarafından kaleme alınan bu yeniden yazım, kaynak metindeki boşlukları alternatif olaylarla doldurmaktadır. Louise M. Rosenblatt'ın okur tepkisi odaklı eleştiri kuramını temel alan bu çalışma, Jane Eyre ve The Eyre Affair romanları arasındaki metinlerarası ilişkiyi vurgulayarak okurun okuma sürecindeki dinamik rolünü gözler önüne sermektediren_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofPamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEdebiyaten_US
dc.titleOKUMA SÜRECİNİ CİSİMLEŞTİRMEK: JASPER FFORDE'NİN THE EYRE AFFAİR ROMANIen_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentMimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue27en_US
dc.identifier.startpage117en_US
dc.identifier.endpage124en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid279439
dc.indekslendigikaynakTR-Dizin
dc.snmzKA_20250105


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster