Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi

Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.

MSGSÜ'de Ara
Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorO?uz, Ebru
dc.contributor.authorKalkan, Melek
dc.date.accessioned2025-01-09T20:03:29Z
dc.date.available2025-01-09T20:03:29Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1305-3515
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14124/7462
dc.description.abstractThe aim of the study is to determine the relationship between loneliness and perceived social support of teachers in the workplace. The study group consists of 170 primary school teachers, who participated in the study on a voluntary basis, from the city of Samsun, Turkey. To determine teachers' loneliness levels in the workplace 'Loneliness Scale in Workplace' is used. There is a significant and positive relationship between loneliness and social support at workplace. According to results of the study teachers perceive low levels of loneliness and social support in workplace. There is no difference in this relationship with regards to subject area but the difference is significant in terms of years of service. Teachers with more than 10 years of seniority had higher levels of loneliness at work.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAnkara Universityen_US
dc.relation.ispartofElementary Education Onlineen_US
dc.rightsKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.subjectLoneliness at worken_US
dc.subjectSocial supporten_US
dc.subjectTeacheren_US
dc.titleRelationship between loneliness and perceived social support of teachers in the workplaceen_US
dc.title.alternativeÖ?retmenlerin iş yaşami{dotless}nda algi{dotless}ladi{dotless}klari{dotless} yalni{dotless}zli{dotless}k i?le sosyal destek düzeyleri arasi{dotless}ndaki i?lişkien_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentMimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesien_US
dc.identifier.volume13en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage787en_US
dc.identifier.endpage795en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.scopus2-s2.0-84904436301en_US
dc.identifier.scopusqualityN/A
dc.indekslendigikaynakScopus
dc.snmzKA_20250105


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Տcopus [1543]
    Scopus | Abstract and citation database

Basit öğe kaydını göster