Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi

Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.

MSGSÜ'de Ara
Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkbas, Saliha
dc.contributor.authorYantac, Asim E.
dc.contributor.authorEskenazi, Terry
dc.contributor.authorKuscu, Kemal
dc.contributor.authorSemsioglu, Sinem
dc.contributor.authorSumer, Onur Topal
dc.contributor.authorOzturk, Asli
dc.date.accessioned2025-01-09T20:07:55Z
dc.date.available2025-01-09T20:07:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-1-4503-8716-3
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1145/3537972.3538003
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14124/7846
dc.description8th International Conference on Movement and Computing (MOCO) -- JUN 22-24, 2022 -- Columbia Coll Chicago, Chicago, ILen_US
dc.description.abstractImmersive Virtual Reality (VR) technologies offer new possibilities for studying embodied interaction with different sets of constraints and affordances for action-taking while using one's physical body. In this study, we designed and prototyped a VR dance experience, Virtual Dance Mirror, where a dancer's bodily movements are reflected on a 3D avatar model using a motion-capture suit. We investigated the novel possibilities for avatar design based on the expression of movements available for dancers in VR environment. After a preliminary briefing session, we conducted a user-study with five dancers with semi-structured interviews. Our findings support HCI literature on virtual body design to facilitate collaboration and non-verbal communication between VR users.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAssoc Computing Machineryen_US
dc.relation.ispartofProceedings of 2022 8th International Conference on Movement and Computing, Moco 2022en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEmbodimenten_US
dc.subjectavatar representationen_US
dc.subjectdanceen_US
dc.subjectmovementen_US
dc.subjectvirtual realityen_US
dc.titleVirtual Dance Mirror: A Functional Approach to Avatar Representation through Movement in Immersive VRen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.departmentMimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesien_US
dc.identifier.doi10.1145/3537972.3538003
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.wosqualityN/A
dc.identifier.wosWOS:001124421500025
dc.identifier.scopus2-s2.0-85133842524
dc.identifier.scopusqualityQ4
dc.indekslendigikaynakWeb of Scienceen_US
dc.indekslendigikaynakScopusen_US
dc.snmzKA_20250105


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster