Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi

Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.

MSGSÜ'de Ara
Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCirik, Ilker
dc.date.accessioned2025-01-09T20:12:03Z
dc.date.available2025-01-09T20:12:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1877-0428
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.170
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14124/8310
dc.description5th World Conference on Educational Sciences (WCES) -- FEB 05-08, 2013 -- Rome Sapienza Univ, Rome, ITALYen_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to investigate the relations between objectives of Turkish primary school (1-8 grades) curriculums and multiculturalism. The research sample consists of 15 different lessons' curriculums which use in primary schools. The data was collected with documental analysis of qualitative analyses method and presented by using frequencies and percentages. Findings showed that relation rates between objectives of curriculums and multiculturalism are quite low. In the light of findings some recommendations presented for researchers, teachers and decision makers, who work in the curriculum development department in the Turkish Ministry of National Education. (C) 2013 The Authors. Published by Elsevier Ltd. Selection and/or peer-review under responsibility of Academic World Education and Research Center.en_US
dc.description.sponsorshipNear E Univ,Ankara Univ,Bahcesehir Univen_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherElsevier Science Bven_US
dc.relation.ispartof5th World Conference on Educational Sciencesen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMulticultural Educationen_US
dc.subjectCurriculumen_US
dc.subjectObjectivesen_US
dc.titleInvestigation of the Relations Between Objectives of Turkish Primary School Curriculums and Multiculturalismen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.departmentMimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesien_US
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2014.01.170
dc.identifier.volume116en_US
dc.identifier.startpage74en_US
dc.identifier.endpage76en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.wosqualityN/A
dc.identifier.wosWOS:000335471200012
dc.indekslendigikaynakWeb of Scienceen_US
dc.snmzKA_20250105


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster