Mimar Sinan Fine Arts University Institutional Repository
DSpace@MSGSÜ digitally stores academic resources such as books, articles, dissertations, bulletins, reports, research data published directly or indirectly by Mimar Sinan Fine Arts University in international standarts, helps track the academic performance of the university, provides long term preservation for resources and makes publications available to Open Access in accordance with their copyright to increase the effect of publications.Search MSGSÜ
Browsing TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu by Subject "Psikoloji"
Now showing items 1-6 of 6
-
Dijital Öykülemenin Okul Öncesi Çocukların Sosyal-Duygusal Davranışlarına Etkisi
(2017)Bu çalışmada, okul öncesi çocukların sözlü ve sözsüz etkileşimlerine ve anlatım özelliklerine dayalı sosyal-duygusal öğrenme davranışlarının, dijital öyküleme etkinlikleri aracılığıyla nasıl bir değişim gösterdiği ... -
Dual Narratives and Multiple Points of View in Ali Smith’s How To Be Both
(2019)Ali Smith’s How to Be Both (2014) provides the reader with a unique reading experience through two interconnectednarratives. The novel has two separate editions with the same words and the same cover; the only differencebetween ... -
Ergenlerde Olumsuz Kimlik Gelişiminin Önlenmesine Yönelik Aile Rehberlik Programı*
(2016)Çalışmada, anne-babalara yönelik yapılandırılmış bir aile rehberliği programı ile gençlerde olumsuz kimlik oluşumu sonucu ortaya çıkabilecek problemler ve olası nedenleri konusunda bilgilendirici ve koruyucu bir çalışma ... -
Lise Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri ile Akıllı Telefon Bağımlılığı Arasındaki İlişki
(2017)Gençlerin teknoloji kullanımı ve buna bağlı olarak da akıllı telefon kullanımı gün geçtikçe artmaktadır. Gündelik yaşantıyı kolaylaştıran bu gelişme zaman zaman bazı sorunlara da neden olabilmektedir. Akıllı telefon kullanımı ... -
Öğretmenlerin örgütsel adalet algıları ile yöneticilerin liderlik stilleri arasındaki ilişki
(2011)Bu çalışmanın amacı, ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin örgütsel adalet algıları ile yöneticilerin liderlik stilleri arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Araştırmada, katılımcıların görüşlerinin cinsiyet, eğitim ... -
Öğretmenlerin Sanal Zorbalık Farkındalığı ve Çevrimiçi Teknolojiler Öz- Yeterliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (İstanbul Silivri Örneği)
(2018)Bu araştırmanın amacı, öğrencilerin sanal zorbalık/sanal mağduriyet yaşantılarınailişkin öğretmenlerin farkındalık düzeyleri ve çevrimiçi teknolojiler öz-yeterlikleriniçeşitli değişkenler açısından incelemek ve öğretmenlerin ...