Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi
Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.MSGSÜ'de Ara
Güncel Gönderiler: Güzel Sanatlar Enstitüsü
Toplam kayıt 365, listelenen: 261-280
-
Antonio Vivaldi’nin Do Majör ve Mi Minör Fagot Konçertoları’nın müzikal analizleri ve fagot repertuvarına katkısı
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Hasan Niyazi Tura’nın “Klarnet ve Yaylı Orkestra İçin Konçerto” adlı eserinin müzikal açıdan incelenmesi ve çalışma yöntemleri
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
W. A. Mozart’ın KV 10-15 Flüt İçin Altı Sonatı’nın incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Bohuslav Martinu’nun “Sonatina”, Francis Poulenc’in “Sonata”, E. Chausson’un “Andante Et Allegro”, H. Rabaud’un “Solo De Concours” adlı yapıtlarının yapısal incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Malcolm Arnold’un “Solo Klarnet İçin Fantezi” ve “Klarnet ve Piyano İçin Sonatin” adlı eserlerinin müzikal açıdan incelenmesi ve çalışma yöntemleri
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Pierre Jodlowski’nin “Time and Money” adlı yapıtında vurma çalgılar ve multimedya ilişkisi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2019)Pierre Jodlowski (1971), besteciliğin yanı sıra elektronik müzik icracısı ve bir multimedya sanatçısıdır. Müziğinde genel olarak akustik enstrümanlar, elektronik sesler ve görseller kullanmaktadır. Yapıtlarında vurgulamak ... -
Johann Stamitz’in Si Bemol Majör Klarnet Konçertosu ve Carl Stamitz’in Si Bemol Majör No. 3 Klarnet Konçertosu’nun yapısal ve dönemsel incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Vivaldi’nin flüt sonatlarının özellikleri ve Sonat No: V- Sonat No: VI’nın incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Carl Nielsen’in Op. 57 Klarnet ve Orkestra İçin Konçerto ve Lars-Erik Larsson’un Op. 45 No. 3 Klarnet ve Yaylı Çalgılar Orkestrası İçin Konçertino adlı yapıtlarının yapısal incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Richard Strauss obua konçertosunun müzikal ve teknik açıdan incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2016)[Abstract Not Available] -
Heitor Villa-Lobus’un gitar müziğine yaklaşımının gitar için yazdığı 5 prelüd üzerinden incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
C. Debussy’nin “Syrinx” ve Ekrem Zeki Ün’ün “Yunus’un Mezarında” adlı eserlerinin müzikal analizi ve sunduğu yorumculuk olanakları
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2017)[Abstract Not Available] -
Felix Mendelssohn Bartholdy’nin Op. 54, Variations Serieuses’ünde tema ve çeşitleme formu ve çeşitleme tekniği
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Heitor Villa-Lobos’un gitar müziğinin “Popüler Brezilya Süiti” isimli eseri üzerinden incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Fikret Amirov’un “12 Minyatür” adlı eserinde kullandığı Azerbaycan makamlarının incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Ludwig van Beethoven’ın OP. 13 No. 8 “Patetik Sonat”ının incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Antonio Lauro’nun gitar müziğine yaklaşımının “4 Valses Venezolanos” isimli eseri üzerinden teknik ve müzikal açıdan incelenmesi
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Francis Poulenc’in piyano müziği ve “Piyano İçin 15 Doğaçlama”
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2019)[Abstract Not Available] -
Empresyonist ve Avangard akımlardan iki süit örneği : “C. Debussy Images I. Defter” ve “S. Prokofiev Sarcasms Op. 17”
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, 2017)[Abstract Not Available] -
Henriette Renie’nin arpist, besteci ve eğitimci olarak Fransız arp müziğine katkıları
(Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2017)Bu eser metni çalışmasında Fransız Arpist, Besteci ve eğitimci Henriette Renié'nin yaşamı, yapıtları, metodu, metodunun içerdiği teknikler ve Légende eseriyle birlikte Fransız arp müziğine katkıları incelenmiştir. ...