Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi
Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.MSGSÜ'de Ara
Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Sanat olarak tekstil
(Mimar Sinan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1989)
Tekstil malzemesi, insanın varoluşuyla birlikte yaşamda yerini almıştır. İhtiyaçlar doğrultusunda kullanılan tekstilin, sahip olduğu yapısal ve teknik birikimi onu çevremizi ve kendimizi saran önemli bir malzeme haline ...
Kamlı ve armürlü dokuma teknolojisinin tasarımdaki etkileri
(Mimar Sinan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1988)
Ekler: 25 sayfa kamlı dokuma, örgü şemaları ; 17 yüzyıl armürlü dokuma, örgü şemaları.
Trakya Bölgesi geleneksel el dokumaları
(Mimar Sinan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1988)
Kurgusal mekan
(Mimar Sinan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1989)
"Her şeyi objeleştirme yeteneğine sahip insan yetisiyle, düşünsel olarak kurulan soyut dünyayı, objeleştirme -biçime sokma- sorunuyla uğraşıyorum"(l) sözü, sanat etkinliğimin yönünü ya da ilgi alanımı belirleme isteğindeki ...
Çeşitleme biçimi
(Mimar Sinan Üniversitesi, 1987)
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Müzik Ana Sanat Dalı / Piyano Sanat Dalı
Son barok dönemi bestecisi Bach’ın klavsen eserlerindeki biçimsel özellikler
(Mimar Sinan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1987)
Seramik tasarımında süsleme kavramı
(Mimar Sinan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1987)
Portreler 1. bölüm Necil Kâzım Akses şan ve piano için 6 poem
(Mimar Sinan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1986)
Necil Kâzım Akses
Sanat ve çağdaş düşünce
(Mimar Sinan Üniversitesi, 1988)
İstanbul’da Osmanlı Mimarisi üzerine bir kaynak : Hadikat-ül Cevami : (sadeleştirilmiş metin çevirisi)
(Mimar Sinan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,, 1988)
Türk mimarisinde Osmanlı Dönemi en belirgin ve en yüksek dönemdir. Osmanlılar Orta-Asya kültürleriyle, yerleştikleri Ana- dolu topraklarında daha önce yer almış uygarlıklardan da ilham alarak eserler sunmuşlardır, İstanbul, ...