Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Açık Bilim, Sanat Arşivi
Açık Bilim, Sanat Arşivi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi tarafından doğrudan ve dolaylı olarak yayınlanan; kitap, makale, tez, bildiri, rapor gibi tüm akademik kaynakları uluslararası standartlarda dijital ortamda depolar, Üniversitenin akademik performansını izlemeye aracılık eder, kaynakları uzun süreli saklar ve yayınların etkisini artırmak için telif haklarına uygun olarak Açık Erişime sunar.MSGSÜ'de Ara
Ara
Toplam kayıt 54, listelenen: 1-10
UYUMLU WEB TASARIMI VE GELİŞEN ALTYAPILARIN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
(2017)
İletişim sektöründe gerçekleşen yazılım ve donanım ile ilgili gelişmeler web sitelerinin tasarım yaklaşımlarında da gelişmenin zorunluluğunu doğurmuştur. Web sitelerinin, piyasada bulunan cihazlar ile uyumluluğunun sağlanması ...
Okul Öncesi Dönem Çocukların Sözel Muhakeme Yetenekleri İle Matematik İşlem Becerileri Arasındaki İlişki
(2017)
Bu araştırma okul öncesi dönem çocukların sözel muhakeme yetenekleri ile matematik işlem becerileri arasındaki ilişkiyi araştırmak amacıyla, nitel araştırma metodolojisi kullanılarak ve durum çalışması modeli ile yürütülmüştür. ...
Investigating Lesson Plans of Teacher Candidates according to their Self- Efficacy Levels towards Implementation of Constructivist Approach
(2017)
Yapılandırmacı yaklaşım, öğrencilerin bilgiyi oluşturmaları, yorumlamaları ve düzenlemeleri olarak tanımlanmaktadır. Öğrencinin süreçteki aktif rolü güçlendikçe, öğretmenin sürecin yönlendiricisi olarak sorumlulukları ...
Sosyal Medya’da Şiddet: Sağduyunun Yitiminde Başkalık ve Kendilik Deneyimleri
(2017)
Hannah Arendt'in Antik Yunan dünyasına referansla yaptığı kamusal ve özel alan ayrımı, modern dünyada önemini kaybetmiştir. Sağduyunun (sensus communis) oluştuğu ortam olan kamusal alanın ortadan kalkması ve kamusal ile ...
Dijital Öykülemenin Okul Öncesi Çocukların Sosyal-Duygusal Davranışlarına Etkisi
(2017)
Bu çalışmada, okul öncesi çocukların sözlü ve sözsüz etkileşimlerine ve anlatım özelliklerine dayalı sosyal-duygusal öğrenme davranışlarının, dijital öyküleme etkinlikleri aracılığıyla nasıl bir değişim gösterdiği ...
İŞİN ANLAMI KAVRAMI VE TERCÜME BİR ÖLÇEĞİN TÜRKÇE’DE GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ANALİZİ
(2017)
Bu araştırmanın amacı çalışanların iş anlam algısının ölçülmesinde Steger ve arkadaşları tarafından geliştirilen "İşin Anlamı Ölçeği"nin Türkçe geçerleme çalışmasının yapılmasıdır. Keşfedici Faktör Analizi ile Türkiye ...
Bir Kültürel Miras Alanı Olarak Karaköy-Tophane Bölgesi’nin Sahip Olduğu Değerlerin İrdelenmesi
(2017)
Karaköy-Tophane Bölgesi, kentsel kültür varlıklarıve sahip olduğu çeşitli değerlerle çokkatmanlıbir dokuya sahip önemli bir mirasalanıdır. Bu alan aynı zamanda Erken BizansDönemi’nden bu yana, İstanbul’un ekonomikmerkezi ...
Mimari Detaylandırma Eğitimi Bağlamında "İnce Yapı Bilgisi" Dersinin Analizi
(2017)
Bu çalışma, mimari detaylandırma eğitimibağlamında, MSGSÜ Mimarlık FakültesiMimarlık Bölümü’nde verilmekte olan MIM316 İnce Yapı Bilgisi dersinin analiz edilip,işleyiş performansının değerlendirilmesini vesorunlar için ...
ORHAN SEYFİ ORHON’DAN RIZA TEVFİK’E İKİ MEKTUP
(2017)
[Özet Yok]
Eyüp Silahi Mehmed Bey Mescidi Onarım Evrelerinin Belgeler Işığında Değerlendirilmesi
(2017)
Bu çalışmada, İstanbul’un ilk Osmanlı surdışı yerleşim bölgesi olan Eyüp’te Zal PaşaCaddesi’nde yer alan Silahi Mehmed BeyMescidi’nin onarım evreleri incelenmiş, busüreçteki koruma sorunlarına değinilmiştir.Yapıdan bağımsız ...